Tuesday 3 February 2015

Wilayah Day 2015

SELAMAT MENYAMBUT HARI WILAYAH
Kepada pekerja yang kerja di Kolumpo...
I kerja area selangor kena r keje memandangkan takde apa perancangan nak pergi mana2 pulak besok holiday Thaipusam harus r pergi kerja dengan hati yang tabah sebab nak jimat cuti...yelah mostly orang ambik cuti direct dari sabtu till selasa...

Meh nak explained ciked maksud hari wilayah adalah di mana Ibu negara Malaysia yang bernama Kuala Lumpur ditubuhkan menjadi Wilayah Persekutuan pada 1 Februari 1974.....and lain2 aku tak tahu nak explain.hahah.k nak tahu lebih lanjut sila wikipedia yea maklumat lebih lengkap,tepat dan padat.

So kerja pun cam malas2 hati tak sabar2 nak balik...hubby lak tak habis suh ambik half day nak check in hotel nak lepak2 berdua2 dengan aku...aku kan sayang cuti kalau dia gtau awal2 senang sikit aku nak planning...bila aku taknak dia lak merajuk...hahah kata nak sangat spent time berdua tanpa gangguan anak..yeaa aku nak tapi tak boleh la aku ambik cuti last minit bising lak HR aku nanti..

Dia pun agak kecewa...untuk tidak mengecewakannya aku pun membooking r steamboat..belanje makan sikit...bagi happy...n after booking aku lak lagi tak sabar nak balik...hahah sanggup keluar awal dr office dengan selamber terus cabut...




Kaunter pembayaran dan tempat duduk menunggu
Ruang makan yang selesa 

All the food macam2 jenis ada
Lauk2 fresh2 seafood

Makan la ko puas ketam,tiram...benda tu kan mahal skrg ni la masa nya
Desert Booth..Coklat fountain tak pasang lagi..

Nahagian Salad and fruits
Ok ambik gambar naga semperna CNY


My first Round kena r makan nasi duduk
Berani makan tiram mentah2??sedap lol aku makan 4 ketul tp rendam jap kat kuah tomyam...
muka happy dapat mkn banyak..tomyam dia sumpah sedap giler

ok geram aku dengan ketam ni susah nak makan tapi sedap


ais cream hubb dia dah finishing


turn aku lak menikmati ais krim


serius wat aku terliur balik...

Sudah kekenyangan bersandar isap rokok legakan perut


ambik2 gambar bajet2 disneyland


Ok bila tengok balik sumpah terliur....dalam hati kata menyesal tak makan banyak2 aritu...hahah padahal memang dah limit mana ada orang boleh makan banyak paling kuat pun 4 kali repeats...



No comments:

Post a Comment