Tuesday 3 February 2015

Picnic di Hutan Lipur Lentang

Weekend yang lalu nak story pasal picnic kat sungai...
1st memang aku dah plan dis weekend taknak pergi mana2...tapi hubby ku tetap nak bawa kitaorang anak beranak berjalan..biasa r aku kan malas tau weekend nak rehat tido...demi anak2 terpaksa gak gagah bersiap...

Ko tau r kan laki aku ni suka sangat pergi sungai r air terjun r...aku ni bukan suka sangat..sejuk nak mandi pun takut..tapi layan kan jer la dr bercinta sampai dah 2 anak2 tak habis2 bawa g picnic laki aku ni...suka sgt dengan air sungai pun tak x tahu kenapa..
Dia pun ajak r family aku and makcik2 aku...

So terus gerak Hutang Lipur Lentang...anak2 aku biasa r sampai terus exited nak mandi..
Nak xnak kena gak aku mandi kan..sejuk doh xsanggup nak berendam satu badan...

Bagi pic orang paling exited pergi sungai

sejuk oooo anak2 mengeletar2 kelakar tengok Aiman mengigil cam kena kejutan elektrik

tempat kitaorang picnic

Malas aku nak ambik pic banyak2 sebab tempat ni selalu sangat pergi..

1 comment: