Monday 26 January 2015

Setan2 membuatkan manusia cemburu

Hai dah 3 hari berlalu pasal kes jelous tapi aku tak habis2 lagi emosi...cam laki aku wat betul2 plak bunyi nye nak emosi lama2....bapak tinggi tahap kejelousan aku bila sekali dah jelous....i hate dis feeling....yelah sebab member ppuan laki aku tu cantik kot mau tak jeles kalau tak cantik aku tak jeles sangat...mesti r aku takut if laki aku tersuka kat dia ker...mahu tak hancur separuh nyawa aku....

Hari ni kat office still ungkit sikit2 pasal tu...laki aku pun explain la jgn r fikir bukan2 saya sayang awk seorang dari dulu masa bercinta pernah ker saya berlaku curang?saya hanya sayang anak2 and bini saya sampai bila2....aku pun wat dengar tak dengar cam malas nak dengar ayat2 camtu...bagi aku ayat sekarang tak boleh pakai masa depan boleh berubah..hahah tengok giler hati keras aku.

Aku sentiasa pupuk perasaan tidak percayakan dengan kata2 melainkan bukti depan mata...pada aku mungkin sekarang kata2 ko memang betul tapi macam mana pada masa akan datang adakah ko dapat mempertahankan apa yang ko kata kan???.....tgk imaginasi aku terlampau ke depan sangat tu yang hubby aku selalu angin..sekarang is sekarang r tak yah r fikir akan datang lain r ceritanye....ok boleh so aku hanya percaya happy ending hanya selepas aku dah laluinye sehingga akhir hayat ku yang terakhir baru aku percaya yang suami aku sayang n cinta serta setia hanya pada aku sorang...huaaa melampau!!tak percayakan cinta sejati walaupun dah kahwin ada anak 2...

K...now aku dah malas fikir lagi nanti aku yang sakit otak...lantak r klo ko nak curang ker nak setia ker suatu hari pasti akan terbukti bila dah jadi...so take it easy...jgn sampai jadi tu jer...kalau tak faham2 sudah...

Disebabkan aku ni mengada2 lagi so laki aku pun nak ambik aku balik kerja walaupun aku tak suruh..bajet2 nak tunjuk yang di sayang kat aku la tu..padahal nak menunjuk kete baru kat aku...nak aku orang pertama yang merasmikan kereta baru dia tu...aku pun happy la juga and tak sabar nak tengok..sanggup tunggu sejam setegah kat bawah office sebab nak merasa naik kereta baru...

jenjeng wahh bestnye dapat naik Cik Teana dah rasa cam orang kaya la pulak...Alhamdullilah merasa gak naik..pasni hubby aku cakap saya kena lebih berkerja keras n lebih masa so harap awak jangan fikir bukan2 pasal saya...saya workhard untuk anak bini...Faham!!jawapan aku HUmmmp...macam aku tak berapa nak setuju jer...yes menang tak setuju pun sebab awak kena kerja extra time saya lah boring kat umah sorang2 layan anak..xde laki kat umah boring oooo rasa tak bersemangat walaupun nak tengok tv...tengok mengada kan perangai aku..

Nasib tak kahwin dengan Laki gila babis handsome kalau tak lagi teruk perasaan jeleous aku...
jgn contohi perangai aku nti confirm laki korang sakit mental hanya laki aku sanggup layan kereneh aku yang meroyan ni.






No comments:

Post a Comment