Monday 26 January 2015

Binimu jelous..

Mlm friday aritu aku giler babis gaduh dgn laki aku sebab aku jelous dia watsap dengan kawan perempuan tempat kerja dia..Sebenarnya bukan aku jeles apa..cuma tak suka if dia selalu msg itu ini pasal kerja...Geram aku msg pantang ada ppuan msg laki aku mula r rasa nak mengamuk jer bertahun xde ppuan msg bertahun gak aku x jeles..sekali dapat ni r padahnye...mengamuk sakan r aku...

Before menang handphone laki aku suci jer tak pernah di cemari dgn nama2 perempuan..Sebab memang dia tahu aku ni "PANTANG" sikit and dia diharam msg perempuan if xde bende related...even kwn ker apa...giler babis control..lantak r janji selamat..

Ko tahu lelaki sekarang ni bukan boleh percaya...dari suka2 nanti suka terus,sekarang peratus kecurangan sangat tinggi semenjak era smartphone..jadi aku akan ambil langkah berhati2 dgn sentiasa kerap monitor handphone laki aku...x kira la msg dari laki ker perempuan aku mesti kena baca n kena tahu...so kalau nak delete belakang2 lantakkan p asalkan jangan aku dapat tahu sudah....aku alert sikit r...xsuka bak kata perpatah "mengcegah sebelum terjadi"..

Ko tahu r feeling aku selalu fikir negatif yelah kan aku yang bini orang ni pun selalu jer kekwan office bagi msg nak gedikz ayat2 power2..mula2 msg as frenz borak2 biasa pasal kerja lama bila kita melayan sikit padahal layan sebab nak psl kerja bila dia tanye kita jawab pastu lama dah start ayat mengedik...tu yang aku rasa camtu kot if laki aku msg dengan kawan office dia tu..hahah hiss tak suka2 tak suka2 lantak r walaupun kandungan langsung xde papa kaitan pun...bagi aku laki semua gatal..starting r tu bagi mesej yang biasa2..lama2 mesej gedik

Merajuk dengan aku tak habis sampai dia terpaksa datang office nak settle..aku siap main nyorok2 lari office lagi satu coz taknak jumpa dengan laki aku tapi kantoi gak sebab dia cari kan..macam bodoh jer dah kalah orang bercinta aku punya merajuk..tapi nak wat camner hati dah sakit..last2 gaduh dalam kete sebab tak nak orang nampak.Punye la laki aku lagi hangin kat aku ssebab dia cakap  xde apa2 dengan perempuan tapi aku still tuduh dia bukan2..lama2 gaduh sebab dia tak wat tapi aku tak habis2 nak marah..gaduh r sampai lebam sampai menganggu tugasan harian aku last2 aku ambik MC...laki aku nak hantar aku balik aku taknak sebab stress malas nak hadap anak2..aku minta dia hantar pergi sunway pyramid and minta duit sebab aku nak release tension tengok citer Suamiku Mr Perfect 10...bajet2 dapat tengok Aaron Aziz dapat sejukkan hati aku kot..Tapi sumpah laki aku berkeras taknak bagi...

Sampai aku merayu2...last2 laki aku tergelak2 bila tengok muka aku..aku pun tergelak gak r sebab kemain dia gelak giler babis..dia cakap tak boleh tahan tengok muka kesian aku...cilaka aku punya r tengah emo dia boleh bantai gelak kan aku..then tiba2 yang jom check in hotel..Hampeh...

Pujuk2 aku last2 aku pun termakan pujukan sebab aku pun ada rasa bersalah sebab aku xhabis2 tuduh dia macam2 padahal benda takde apa pun..aku yang cari pasal dengan dia sampai dia tak leh nak wat keje...giler kejam kan aku psyco habis..sampai tension laki ku pada benda yang menang xde apa pun aku jer cemburu buta..tapi aku tetap rasa dia yang bersalah dia still tetap kena minta maaf dengan aku walaupun tak buat salah..kesalahan hanya sebab banyak mesej pasal keje...agak teruk gak aku ni kan pasal keje pun nak jeles...

Bila memasing dah cool down aku pun up story sebab apa aku jeles...aku pun cakap lah sebabnye aku selalu lelaki gedik gan aku kat office mula msg psl kerja then lama2 siap gtau suka kat aku bagai nak ajak dinner keluar so dat y aku akan beranggap perkara yang sama myhubb akan buat pada orang lain..giler kan negativi thinking aku ni pada seluruh laki di dunia...

So after ambik MC terus laki aku bawa g check in hotel...amboi kemain tadi gaduh macam benci habis bila dah berbaik dah macam pengantin lak hahah memandu asmara cam malam pertama..Then after night ambik angkut anak bawa join sekali...kemain seronok anak2 aku lompat katil...mak dgn ayah baru nak memadu kasih sbb siang penat berperang tapi korang lak potong stim..

Cam bodoh kan perangai aku...biar r aku kan sensitif...semenjak kejadian dulu2 dapat bf berlaku curang dgn perempuan lain sedangkan dah bercinta 5 tahun padahal aku pun ada curang gak haha ..frust menonggeng tau so aku taknak frust lagi...cukup itu sekali seumur hidup di permainkan...





No comments:

Post a Comment