Wednesday 21 January 2015

Cinta Simonyet playgirl

K bersambung kembali kisah cinta monyet...cam tak puashati gak nak create story bagi habis...yelah la kan time tgh dtg idea better habiskan nanti di simpan2 sumpah tak kan siap..

Berbalik dari kisah cinta cintun monyet...dulu masa sekolah dalam form 2 kot ada sorang mamat ni nak jumpa aku kat subang parade di arange oleh kawan aku la date ni...nak jumpa la nak berkenalan 1st time jumpa dating terus mamat tu minta couple and aku pun terus setuju sebab rasa dia handsome....hahah 1st time jumpa terus couple hebat kan gaya2 budak x matang terima hanye kerana rupa....ada r dua kali jer dating.Kitaorang satu sekolah yang sama dia aku dengan dia kelas sebelah2 jer tapi kat sekolah kitaorang malu2 x pernah pun jumpa2 kat sekolah asyik cover2 diri masing...hahah kalau nak jumpa dia ajak dating pun dari informer kawan aku jadi org tengah penyampai nak deal dating time...

Nak di jadikan cerita ada plak satu mamat lain pulak nak potong line...yelah kot mana ada sape2 tahu aku couple dgn mamat tu tak tersebar lagi satu sekolah..so mamat yang lagi satu agaknye dia xtau so dia pun nak try aku...dia bgtau kat kat kwn aku yg lg satu ni nak ajak jumpa n belanje aku makan sotong kankung..deal pun deal cam biasa r kwn aku jd orang tengah diantara kami utk comunicate...time tu zaman budak sekolah tak pakai handphone lagi lol..kawan r jadi mangsa. jadi orang tengah.

Seperti hari yang dijanjikan aku pun kluar cakap kat bapak aku nak pergi pasar malam padahal nak kuar berdating...ehce datang bawa motor kriss ko...hebat la kan zaman tu bdk sekolah form 2 dah ada motor kriss...aku dengan beraninye boleh terima mamat tu naik motor dgn dia..giler tak fikir panjang buat nye mamat tu bawa entah kemana2 camner..tapi time tu kan mana nak fikir nak seronok jer nasib r mamat tu juz bawa jalan2 ronda2 kampung..sebenarnye tu lah 1st time tengok muka dia coz sebelum x pernah kenal pun juz perantaraan di antara member..gila tak aku x kenal muka pun main setuju jer bila ajak jumpa buat nye cam mat pek camner...tapi kan 1st time jumpa tengok dia terus hati dah berbunga2 teruja nye sebabnye nasib mamat tu handsome....so aku pun suka lah juga terus jatuh cinta...dia pun bawa aku g makan...lol cam x caya bdk form 2 dah boleh belanja makan kat restaurant seafood wahh i bangga time tu dapat peminat berduit..so untuk 1st time jumpa memang tak la aku makan serius malu padahal mamat tu dah beria nak belanje aku makan sotong kankung...dah ckp awal2 kat kawan aku dia memang nak belanje aku sotong kankung  benda lain tau dia x mention...kononnye nak bagi aku rasa bertapa sedapnye sotong kankung tu sebab kat kedai tu memang tu menu paling famous...hahah yelah kan aku harus r control ayu..nanti makan2 comot mulut aku camner malu r aku kat mamat tu..pas makan2 terus balik n janji nanti nak jumpa lagi...wahhhh balik tu hati ku dah berbunga dapat mamat handsome ada motor kriss...lupa kejap yang aku ada couple dgn mamat yg sebelah kelas aku...padahal masing2 semua satu sekolah...lagi mamat motor kriss tu lak kawan dgn mamat kelas sebelah aku...camner tu...ah lantak r malas nak fikir bagi aku dua2 aku nak sebab dua2 handsome...hahah giler tamak.


aku nak couple dgn stp laki handsome dlm dunia time tu.
nak wat koleksi..

Pernah satu hari yang paling kelam kabut aku di buatnye sebab pasang ramai2 sampai aku pening kepala...aku pergi sunway pyramid bajet2 nak dating dengan mamat motor kriss tu,sementara nak tunggu mamat tu sampai jalan2 dengan kawan2 tertiba tanpa diduga mamat kelas sebelah sanggup datang cari aku kat sunway sebab nak sangat jumpa aku then kitaorang terserempak aduhhh naya...dah la berjanji dgn orang lain..karang kalau aku dating dgn mamat kelas sebelah buatnye mamat kriss nampak camner???so aku dah jadi pening lari sana sini kejap2 lari jumpa mamat kelas sebelah x sampai 10 minit aku ckp ada hal nak jumpa kawan kat tempat lain aku pun g r jumpa mamat motor kriss...


Tapi bukan sampai tahap begini yea...

Last2 dah cuak sangat dua2 aku tinggalkan xnk jumpa dorang baik aku lepak dengan kawan2 aku....hahah giler kan jahat aku ni mempermainkan lelaki...tapi dalam hati serba salah sbb harus la kena jaga hati kedua belah pihak tapi nak wat camner aku dah kalut lagi2 kawan2 lak ajak lepak...malas nak fikir punya pasal aku pun wat bodoh jer lepak dgn kwn aku jer....

Sejak dari tu kedua2 mamat tu agaknye dah bengang dengan aku terus x contact padahal kejadian tu memang xkantoi apa2 pun aku kan pandai coverline cuma aku x pg dating dgn dorg jer asyik2 lari2 dari dorang lagi dgn perangai aku yang wat bodoh langsung x reti nak minta maaf blik..selambe badak.nasib dorang sesama sendiri xtau yang dorang tengah berkongsi kasih kalau tak confirm dorang akan gaduh pasal aku ...hahah poyo kan bajet aku la yang paling cantik kat sekolah tu sehingga menjadi rebutan ramai...(sila muntah yea baca statement perempuan perasan cun)


kalau la dorang tau yang dorang dimadukan mesti salah sorang akan buat
 permintaan Nyanyian dari penjara lagu 
"Cinta 3 Segi"
pastu terus pindah sekolah tanpa sikit pun ucapkan selamat tinggal kt kedua2 kekasih ati ku tu...walaupun masih terkesan berharap dapat meluangkan masa romantik2 bersama dengan kekasih-kekasih hatiku tapi apa boleh buat aku kan pemalu...so aku diam kan jer la yang aku tahu.....love sweet sgt rasa saat2 tu dapat merasa nikmat bercinta-cintun dengan jejaka2 paling handsome kat sekolah tu...wowww sungguh indah tau perasaan masih terasa hingga kini...

tapi aku rasa aku mungkin lebih syookkk sikit dgn yang mamat naik motor kriss tu sebabnya mamat yang kelas sebelah tu aku mengadu yang bdk2 kelas belakang suka kacau aku dia x protect aku pun wat bodoh jer...tapi bak kata kawan aku kalau bdk2 jahat tu tahu aku couple dgn mamat kriss tu confirm dorg xkan kaco aku lagi sbb bdk2 tu takut sikit sebab respek dgn mamat motor kriss dorg kira geng2 la jg.So tu yang buat aku lagi suka sangat kat mamat motor kriss sebab rasa cam dia lagi hebat tu sebabnye giler dia matang kot,muka n style cakap pun tenang lagi2 pandai cari duit buat kerja part time dat y r aku masih berharap dpt couple balik tapi nak wat camner aku dah pindah sekolah zaman tu lak xde handphone camner nak contact...

Sejak dari tu aku selalu berharap dapat jumpa dia..............n impian aku nak jumpa dia tercapai aku pernah terserempak sekali dengan dia berhadapan face to face pakai serban berkain pelekat baru habis g masjid....tapi aku tak tahu r dia  kenal ker tak aku...aku tak tegur la sebab aku malu....so aku pun tanya orang pasal dia kat kawan lama aku rupanya dia pernah eksiden motor lupa ingatan sejak dari tu terus dia berubah jadi seorang yang warak tiap2 hari solat masjid..Wahhh cam tak caya kan...bayangkan f time tu aku masih couple dgn dia pulak tu time tu aku dah sayang dia giler babis tetiba lepas dia eksiden dia tak ingat aku siapa.??..boleh tak imagine dah cam drama bersiri....masa tu hati ada gak teringin nak jumpa dia lagi n boleh la berborak2 ker apa..tapi nak wat camner aku jarang kluar rumah so xdpt lagi nak jumpa dia walaupun asyik berharap if keluar harp dapat terserempak..namun xde jodoh aku pun...sampai sekarang pun xdpt jumpa lagi n aku pun xtau r adakah kita pernah bersua sebenarnya sebab serius aku dah lupa muka dia yang aku rasa kan handsome tu cmner.

Tu la rasakan antara kenangan terindah aku dalam kisah percintaan yang paling tak romantik...tapi hanya rasa romantik dalam angan2 aku jer bertapa masa remaja merasa cinta tu adalah sangat indah yang penuh dengan bunga2 cinta walaupun masih2 tak kenal isihati masing2 hanya bersandarkan rupa dah rasa dapat menjanjikan keindahan cinta itu...huaaawa kelas kan penangan cinta monyet..


dulu walaupun tahu cinta monyet tak kan berkekalan tapi tetap nak bercinta kan...rasa kan la cmner pahitnye bila senang jer couple clash couple clash jumpa yang ni nak jumpa yang lain pun nak sampai kekasih pun boleh ada sampai 10 orang dalam satu masa terdekat..

Stock dating pun bodoh2 lepak kedai minum,jalan2 kat shopping complex ,ushar2 kedai itu ini tapi xde r stock dating berkepit peluk2 juz lepak2 borak2...kata budak sekolah...







No comments:

Post a Comment