Wednesday 21 January 2015

Peminat2 monyet ku..

Hari ni nak sembang2 pasal admirer or peminat2 aku..ceh x habis nak story pasal peminat2 aku cam bajet hot lak aku ni..saje jer xde story sebenarnye dia jer yang kuar kat my mind sebab semalam termimpi satu laki ni dulu dia minat kat aku so tu yang terus idea nak create story ni.

Dulu time aku gila-gila remaja aku ada lak gak banyak peminat aku pun tak tahu apesal dorang beria minat padahal aku rasa aku xde r cun sangat cuma cute jer la sikit...hahah serius dulu aku cute versi ganas tau bajet2 paling gengster kat sekolah kot sampai gaduh2 depan sekolah pasal lelaki...kahkah kelakar lak bila teringat balik...yelah mana tak nye..ada satu gurl ni bf dia selalu kacau aku kat sekolah sampaikan satu masa gf ternampak bf asyik2 nak mengorat aku pastu gf dia terus ajak jumpa depan sekolah sebab tak puashati kononnye aku ni nak rampas boyfrenz kesayangan dia tu...dia pun soal aku macam2 pasal hubungan aku dengan bf dia tu...sumpah lah aku memang xde apa2 perhubungan pun dengan mamat tu xpernah date ker apa ker mamat yang selalu kacau aku sampai aku rimas..aku time tu serius dah tau pun sape gf dia so aku x berminat langsung nak layan...tapi kena juga marah dgn gf dia padahal aku tak bersalah pun bf dia yg kacau aku...tapi ok lah xde r teruk sangat gaduh xde r sampai aku kena lempang ker kena keji sebab dia pun member aku gak so aku pun slowtalk cakap yang aku xde apa2 pun n aku pun x ingat apa lagi aku cakap kat dia...


Nasib baik tak terjadi perkara camni...kalau tak
malu aku wei..sah2 la aku kalah sebab kawan aku badan dia lagi besar kot dari aku.
since tu bf dia dah tak kaco aku lagi maybe gf dia dah warning kot kat bf...akan tetapi bf dia plak ada plan lain lak since xdpt aku pergi lak suh kekwn dia mengenakan aku...bagus kan.Sampai cuak aku di buatnye time nak rehat pun kena ikut jalan jauh supaya nak elak tak diganggu oleh budak2 laki nakal tu...sumpah rimas gile bila setiap kali nak turun tangga g kantin kena lalu depan kelas mamat tu...ko tau r budak2 remaja kalau baru nak up ni perangai dorang ni camner kemain nakal aku selalu kena dengan dorang kena panggil la,perjalanan dihalang la,saje2 lalu sebelah aku pastu buat langgar2 eeiii kalau ingat time sakit ati kot..rasa cam geram giler dorang suka nak tengok aku marah kat dorang supaya dorg boleh usik2 aku..tapi ko tau sebagai budak perempuan mana suka kena kacau camtu..Sampai satu tahap aku dah tak tahan nak sekolah situ lag.Itu tak termasuk budak2 laki lain yang kaco lagi aku tension.Paling best pernah dapat surprise sekuntum bunga ros dikirim kan dan disampaikan oleh kawan ku dari abang seniour sekolah yang sama...wah kelas ko.klo aku couple dgn abg tu confirm jantan2 jahat2 tak berani kaco aku sebab abg senior tu paling samseng sekolah tu tau,aku pun tak berani nak couple bila dengar story pasal dia,xnak aku ganas sgt lagi2 dia x handsome..hahah faktor utama sebenarnya adalah rupa kena reject dgn aku.....sepanjang bekerja pun belum pernah dapat surpise camtu...


apamacam sama tak?sikit2 tu ada la kan?
tapi ni bukan pic time sekolah..ni pic time dah
25 tahun...

Balik sekolah lak dugaan lain plak datang,setiap hari bila nak balik sekolah nak jalan kaki balik rumah mesti ada satu abang tu akan tunggu aku depan sekolah then sanggup ikut aku balik,ada r dua tiga kali aku and geng2 aku perasan mamat tu cam follow2 jer.Sampai satu masa dia dengan berani kan diri nak bagi hadiah kat aku tapi aku tak ambik pun,terus aku cuak jalan laju2 nasib memang setiap hari balik dengan kawan2 so selamat r sikit rasanye..giler kan buatnye aku balik sorang sumpah kena kidnap..

sumpah muka aku dulu sebijik cam ni tau xpercaya tanya
kawan2 aku...cam Siti Nurhaliza doh orang cakap.



hampir sama kan walaupun time ni aku dah belajar
kolej so juz imagine jer la kalau umur aku 14 tahun


 padahah selekeh jer aku sebenarnye baju sekolah pun kedut2
 tudung senget2 pun dorang suka kat
aku.pelik kan!!


Lagi aku terkena,rumah aku depan taman selalunye banyak gak r budak2 sekolah suka lepak2 kat taman rumah..dorang tahu aku tinggal situ selalu dorang buat bising n kecoh panggil2 nama aku.Sampai mak aku dah marah kot..aku apatah lagi mesti marah juga sebab buat kecoh sampai memekak kat depan rumah aku sambil gegar pagar umah aku...eeiii ini memang lagi parah sampai menggangu ketenteraman aku...serius aku dah tak tahan  minta bapak aku tukar sekolah sebab kononnye sekolah ni tak best.Giler kot nak bagitau cerita sebenar yang aku sebenarnye selalu kena kacau ...malu la i dengan bapak i.ghahah giler dah rasa cam artis popolar lak.




bajet2 aku la yg paling comel kat sekolah tu  cam pic ni.

Alhamdullilah pas pindah sekolah aku dapat belajar dengan tenteram coz kat sekolah baru ni majoriti ramai kekewan sekolah rendah aku n most kawan laki pun aku kenal sebab satu sekolah rendah so dorang xde r batak sangat aku lagi menyampah tengok muka yang dah bertahun sekolah sama2..hahah tapi best sekolah sikit budak laki tak batak perempuan kita boleh berkawan campur laki perempuan satu geng tau buat kerja giler sama2..ko tau r aku bila dapat satu geng lagi havoc r nakal kami.ponteng kat taman sama2 serius aku kat sekolah tu memang xde bf semua laki semua juz kawan...sekali jer bajet bercinta dengan budak atas setahun dgn aku tapi tak lama coz budak laki yang bajet handsome tu menduakan aku couple dgn member aku senyap2...aku couple bukan serius pun jumpa pun sekali dua tapi setakat 10 min xdenye nak feeling sangat bila dapat tahu dia curang kat aku pun...x berapa nak heran pun..paling bodoh mamat tu buat kat aku masa tu nak celebrate new years lepak kat taman ramai2 overnite dengan kawan2 konon2 janji dengan mamat tu nak dating2 sekali r tapi ko tahu mamat tu datang tapi lepak kat taman lain yang dekat2 dgn taman yang aku lepak ni pergi dating dengan member aku tu...aku dapat tau pun dari kawan mamat tu yang join lepak dengan kitaorang sebab member stock berdating...Lol tergamak dia wat camtu kat aku...nasib time aku xheran n lagi teruja nak lepak2 ramai dengan kekwn aku yang lain...boleh la kitorang had fun buat benda2 bodoh lagi seronok daripada nak layan jiwang...kan kan i x sedih n tabah jer time tu.


aku umpama yang tengah2 tu sebab aku xtau dorang main2 cinta kat belakang aku.
kata kan ppuan tu kwn aku.

Kelakar kan budak2 sekolah klo difikir2 balik nak pasang dua tapi dating dekat2 confirm r aku akan dapat tau lagi2 kkwn dia tu mulut cam longkang xreti simpan rahsia sebab dorang lagi syg kat aku sebab tu dorang bagitahu...pasal kes tu aku juz dia wat ignore jer sebab bagi aku kitaorang x serius pun baru kenal minta couple dia hantar gambar aku terima konon2 tanda aku setuju lah kot...hahah cam bangang kan last2 dia sendiri yang minta putus walaupun aku tak minta...hahah heran!!!

Sejak dari tu dia r bf terakhir yang pernah aku couple dgn budak satu sekolah.Pastu aku dah tak laku dah dah xde orang minat..Lepas tu memang langsung xde bf budak2 sekolah i upgrade cari bf yang dah berkerja nak cari mamat rempit yang berkerjaya baru r power kan...mat rempit kan mesti r berduit walaupun kerja depatch jer so boleh sponsor mkn2 bawa jalan2 naik motor ronda kl tiap2 hujung minggu.tapi i bukan bohsia yang tukar2 jantan utk stock main bf i sorang jer setia cinta agung tau sampai 5 tahun couple dari sekolah form 5 sampai aku study kolej..haha bila bf datang jemput depan sekolah naik motor besar wahhh tak ker hebat di situ...orang lain balik jalan kaki tapi aku setiap hari bf aku sanggup datang gadaikan lunch time dia dari subang 2 ke sunway semata nak hantar aku blik jauh kot ambik masa 35 mins naik motor giler cinta habis mamat tu kat aku ..hauhuahua masa tu dia la cinta sejatiku sampai mati la konon....

ada kan iras2 Siti..  :P
bajet kejeponan la sgt


ni bukan pic time sekolah pic ni dah dewasa remaja 23 tahun kot.
Ni semua pic aku umur antara 20 ke 25...now muka aku dah lain dah matang...betul tak aku sebenar tak la cun tapi ada la cute jer sikit2 hahaha......

Sweet kan bila terkenang kembali zaman kegemilangan daku....agaknye camtu r kot perasaan artist di kala dikejar dan dikecam peminat seriuss cuak kot.x tenteram jiwa bila sekolah di sekolah yang 1st tu....Sebenarnye banyak lagi story tapi kat next entry r sebab rasa cam dah berjela lak panjang dia entry ni.


No comments:

Post a Comment