Tuesday 20 January 2015

Phuket ker Krabi..Nak mood honeymoon ker or nak mood familymoon.

Kemain sekarang non stop up entry..biar la selagi ada memood mengarang nanti kalu dah datng malas sumpah bertahun xde story...

Aku nak cerite yang now aku sedang merancang percutian yang aku plan last years tapi terpaksa postpone atas masalah2 yang tak dapat di elakkan.Aku nak plan pergi samada Phuket or Krabi tapi pilihan utama nak ke Phuket coz nak tengok highlife dorang..aku suggest kat hubb aku dia ok jer...

Tapi yang menjadi masalah besarnye ialah aku nak g berdua dgn hubb jer konon2 nak berhoneymoon bagai sebab dah lama tak feeling2 romantik dengan laki sendiri sejak beranak 2 ni...mana taknye perhatian terpaksa di alihkan kepada dua budak kecik yang x habis nak makbapak dia layan 24 hour depan mata..lagi2 Si Aiman tu manja giler asyik nak berkepit si kecik tu pun xyah citer la kuat berkepit kat mak bapak..So harapan aku lakibini nak berkepit memang tak dapat r kalau kat umah ker atas katil ker or kat luar...hahah kesian kan rasa dah makin jauh n xdpt nak bermanje2 dgn hubb sendiri kerana di halang oleh anak sendiri..

So untuk percutian ni memang nak berdua2 dgn hubb xnak bawa budak2 lagi plak nak release tension tapi ko tahu lah kan cik abang i ni kan mana2 pergi mesti nak bawa anak2...baru jer cakap dah dia cakap nak bawa si Aiman..memang la sekarang ni nak bawa Aiman ok jer sebab dia dah besar tak banyak kerenah nak jaga pun senang jangan Anaqi abis semua benda dia nak explorer tapi masalahnye aku ni kalau dah bawa Si Aiman mesti tak sampai hati nak kena juga si Anaqi.nanti kalau bawa dorg sumpah aku akan lagi tension nak layan kerenah dorang lagi plak percutian ni adalah untuk relax2 n rehat2 kalau bawa dorang confirm tak relax and xdapat berehat...So sekarang hati masih berbelah bagi samada nak bawa nak or tak??If cth nak bawa anak juga terpaksa la aku tukar plan pergi Krabi jer...sesuai sikit tempat tu for family...

So keputusan tunggu dapat duit n booking flight time tu baru wat kata putus....tapi hati berkata ;MOOD HONEYMOON: hubby ku plak boleh cakap boleh lah honeymoon buat anak...amboi ko ni gurau kasar nampak...hancur...


No comments:

Post a Comment