Monday 9 February 2015

MCC Career Fair

Sunday yang lalu aku ditugaskan untuk menjadi krew untuk our company booth..
Ok aku accept jer saje2 join tapi dapat r replacement cuti....

First thing aku tengok wah kemain havoc booth company aku outstanding habis barape kos wat benda ni semua...boss aku ni suka sangat membazir company lain simple2 jer...

Ok mujur hari tu sempat post kat moment wechat a few pic ..sebab aku tak tahu la Iphone tu bejaya diselamatkan atau tak.??

So nanti aku share pic kenangan aku jadi krew...best aku offer orang untuk kerja kat company aku ada macam2 vacancy dalam bidang construction...yang ramai apply pun melayu..foreigner and less hanya Cina...so my conclusion mengatakan banyak melayu susah dapat kerja sampai terpaksa pergi career fair cari keje...tapi most yang aku tanya banyak fresh graduted..agak2 dengan join event company aku dapat archive tak apa yang dia nak??selaras tak dengan kos yang dia keluarkan??hahhaha aku sila jangan terlebih fikir benda yang bukan kerja aku...aku bukan boss...hahah selalu nak berfikiran lebih jauh and mendalam padahal bukan myresponsibility aku tapi sibuk nak fikir juga..boleh tahan gak penatnye jadi krew ni sakit kaki berdiri 8jam tapi wat to do just had fun and experince jer....

Me and Cik Engoneering kita 

My boss n mcc staff
siap ada wall glass lagi...pokok2..class

berapa r kos printing and all the equipment set up?

Tengok bertapa besarnya booth kitaorang

No comments:

Post a Comment