Thursday 26 February 2015

Jalan-jalan cari New Balance

Semalam aku ponteng keje punca hubby aku lah mengasut suh xyah pergi kerja nak ajak tengok wayang citer Suamiku perfect 10..kalau setan laki aku memang kuat la sebab aku selalu tewas...
Akhirnye wechat kat HR cakap EL...

Ok memang kena ko aku kerjakan hari tu dari pagi sampai ke malam merayap dari Kl ke Sunway aku buli suh laki aku carik kasut new balance yang aku suka tu...penat doh kat KL xde pergi Sunway Pyramid pun xde design yang aku suka,pergi lagi SS14 kedai warehouse besar giler pun xde design yang aku suka...

Aku ni tak pernah suka pakai sport shoes la ni dah ada 2 anak umur pun da tua lak tertiba nak sport shoes2 lak da cam remaja lak..ntah r tetiba jer...

K 1st place xdo 


Muka dah bosan mencari
1st rasa kereta masuk lif nak ker park


Dah perut pun lapar hubb ajak g makan asam pedas sedap gilo kat kampung baru...tapi aku lupa nama restaurant tu...Set asam pedas ikan kari siap nasi hanya RM8 jer...murah2 tak cam kat PD aritu RM21 ikan merah set gan nasi bapak cekik darah da tu xsedap lak tu..Cam2 ada yang best2 restaurant pun besar and selesa.


Makan2 dahulu

Menu yang best2



aku order ni

Asam Pedas terbaik dan termurah di KL

panorama KL view



Dah makan2 jalan kat Plaza Kenanga kot2 ada jual kasut tu ker tapi hampeh banyak barang pakaian wanita...aku sempat rembat speak Rayban tak ori RM25 percuma 1...Dengan lipstick Kiss proff yang tahan 24 jam...best gak kat sini macam2 product hot seller online ada jual.Pastu gerak g sunway pyramid bajet nak tengok Suamiku perfect 10...laki aku tahu2 jer yang aku ni minat habis kat si Aaron sanggup nak bawa aku g tengok jejaka idaman aku tu...tapi sayang cerita tu dah xde kat wayang lambat sangat....


pose2 dulu ambik mood

   


Kat bawah diantara kegilaan ku terhadap kasut New Balance...penat cari kat butik dia pun ada tapi yang aku suka tu pig skin...awas aku dah pegang2 tak perasan lak pig skin nasib dia dah balut pakai plastic....K berhati2 yea sebab New Balance ada yang guna kan Pig Skin tau....

nak sejibik camni







Kot dah lama tak perkena Sushi...Laki aku lak teringin....jom jer la nanti merajuk aku ni tak 100 persen lapar dat y tak excited sikit..Kali ni dia demand sikit nak makan kat Sakae Sushi selalu Sushi King jer..

batak sekejap sebab order tru ipad

r u already with soya sos n wasabi

ushar2 yang mana berkenan di hati

aku memang selalu pilih ni pastu nak makan susah
mesti berkecai semua

chesse chiken xbest sangat
aku nak try ni lak soap chewanmoshi

Honey Lemon dia sedap coz sweet banyak honey


Time tu cari2 kasut Idaman......



Suka yang ni tapi xde kaler hitam

suka yang ni tapi bukan new balance brand
penat dah cari last dapat yang ni....
kebetulan  pergi pasar malam ada orang jual bundle
disebabkan masih cun baru lagi original terus angkat walaupun tak suka sgt kaler pink....bundle pun ori babe...

 OK puashati dapat juga walaupun tak suka 100% xpe nanti cari gak design yang aku suka tu...Sedap lol pakai selesa ringan melantun bila berjalan....puashati walaupun bundle tapi conditon tiptop like newtak percaya cuba cium kasut tu ada bau kedai lagi..hahah.. lagi dapat jimat banyak....


Sekian terima kasih...hati dah gembira dalam sedih coz harini duit banyak melayang tapi dapat shopping.















No comments:

Post a Comment