Wednesday 4 March 2015

Kenduri dan berkelah..

Assalammualaikum Semua Ku Ucapkan.....

Story last weekend yang lalu...
Saya dan keluarga kena pergi kenduri kahwin di Bandar Baru Sungai Long..Anak kawan mak saya berkahwin pada hari tersebut...makan2 nasi minyak mesti kena pergi sebab nak dapatkan gift door and nak rembat coklat banyak2 kat candy booth..n nak makan bubur kacang serta air cendol...
So suka pergi kenduri kahwin sebab macam2 boleh makan secara percuma tapi jangan lupa bagi duit salam or hadiah kepada pengantin..

mari la kita melayan pic2 orang yang kebulur tak breakfast terus serbu kenduri kawin orang pastu makan dengan pelahapnya...hanya aku jer makan dengan penuh sopan dan santun tetapi penuh kenafsuaan..


OTW ke Sungai Long



Pengantin Bersanding
Tengok semua makan tak pandang camera
candid jer la ntah sape2 janji ada muka family meyelit

 
Kurma mahal tu dia bg

horeyy dpt gift door as VIP sepecial


boleh wat balang kuih raya

Lepas dah kenyang tak tunggu lama terus cabut sebab tak tahan dengan anak2 bujang yang super lasak asyik naik main2 kat pelamin orang...watnye runtuh pelamin orang nak ke mampus mak ko...penat aku main kejar dgn anak2 yang buas giler maka terpaksa la aku angkat kaki dulu...

NEXT DESTINATION.........

Berkelah di HUlu Langat sebab dah dekat sekali jalan...Misi membawa budak2 mandi2....

Aku kan cam biasa r selalu cakap tak nak mandi and tak bawa baju extra sampai sana mesti kena mandi samada rela hati atau dipaksa...

dugong terdampar

Banyak Ikan and udang2...abg aku siap snorkeling lagi

Tempat provate sikit xde orang hanya 3 keluarga sahaja harini..

terdampar keletihan main kejar2 kat kenduri kawin gan aku tadi

Sungai terpelihara dari pencemaran xde longkang2 mengalir dari jamban rumah orang..

So memang suka lepak sungai port kat sini sebab air sungai confirm tak tercemar dari bahan sisa buangan rumah2 orang di samping tak ramai yang tahu..Selalu berkelah kat sini..NAma tempat xde yang tahu kena masuk ada signbord tulis Lembah Pongsun..





No comments:

Post a Comment