Wednesday 25 February 2015

Mandi2 sungai lak...

Hubby aku ni malas lagi nak pergi kerja lagi ajak g mandi2 sungai lak...Kalau aku tahu boleh rancang pergi jauh2 sikit dari 1st cuti tu...eeeiiii spoil betul...nak mandi sungai kat selangor semua aku dah redahhh naik muntah darah lak tengok2 sungai kat selangor...jangan mengada nak ajak aku pergi gabai ker,congkak ker,ulu yam ker,semua aku dah menyampah tengok...

So masterplan aku,terus decide suh suami g Kalumpang sebab belum pernah seumur hidup jejak kaki kat sana...Ok not bad agak jauh sikit tapi ok lah memandangkan tak pernah pergi layankan jer...laki aku pun ajak kawan dia pergi.

Sampai sana first entry adult will be charge RM8 and Child RM5 kat Havana...Not bad agak mahal gak...tapi tempat cantik bersih,toilet banyak dan bersih..Yang tak best takde food stalll banyak datang bekelah bawa makanan sendiri and wat ikan bakar...Kat sini pun ada resort untuk di sewa tak silap kat Kalumpang resort whole resort yang boleh pack 40 kepala siap swimming pool harga dalam RM1800...kalau wat family day pun ok...tapi aku lapar giler xde kedai makan2...

ada tapak2 untuk perkhemahan

sungai dia best gak ada part dalam ada part cetek

Sungai2 cam kolam

Ni air panas,Kampung Kerling

K la not bad la..
So pada aku kalau sungai semua sama jer bentuk dan rupa dia yang beza jarak jer...kat selangor xde nye sungai warna biru kehijauan semua air jernih coklat...Air sungai confirm2 lah sejuk macam ais segar...tapi anak punya pasal kena gak bawa dorg g mandi sekali sekali walaupun aku ni dah naik jemu tengok benda yang sama....

No comments:

Post a Comment