Tuesday 20 January 2015

JALAN-JALAN BUKIT TINGGI

Last weekend aritu aku pergi Bukit Tinggi sebab memang aku dah lama teringin nak pergi sana tapi ubby aku jer xbawa2 alasan bagi dia orang cakap boring xde apa..Tapi bagi aku lak tak kira boring ke tak janji dapat pergi n tengok dengan mata sendiri tempat yang x pernah aku pergi..

Pagi2 dah bersiap n gerak tapi nak sampai kedestinasi dari kul 11 lbh gerak kul 4:30 pm baru sampai bapak lama giler mana tak nye..Hubb nak potong rambut la,aiman potong rambut,pergi bank, pergi kedai,pergi makan la,isi minyak la, pergi toilet la,singgah MCdonal la beli popiah lahh nasib couter cakap tutup kul 5:30 pm untuk Japanese Garden jer.

Sungai2 kecil kat Japanese Garden



JApanese Garden ni atas bukit so kalau nak pergi kena naik tangga.Sepanjang tangga disusuri anak sungai kecil dan pokok2.Mula 2 sampai kat entrance kena bayar adult rm12 kids Rm8 untuk semua tempat.!st spot pergi JApanese Garden sebab nak kejar masa garden tutup 5:30 pm nak ke sana kena naik tangga boleh tahan gak tinggi dia dalam 5 minit sampai pastu kena jalan kaki dalam 10 mins dah la jumpe dgn japanese garden..kena gak naik tangga sikit..

xde r tinggi sangat tapi berbaloi dapat tengok view cute2
dah sampai kat tradisional rumah jepun..Boleh Sewa Custome Kimono RM20
posing2




sukanye dia terkurung dlm umah tu
Add caption
suka giler duduk kat batu2 ni




Kat Entrance France Castle nice fountain 
Pastu next destinasi pergi France Castle ..lepak2 makan angin layan anak tengok swan.ada taman aiman siap baring2 atas rumput bajet2 kat france lak kot..


Pintu masuk France Castle

Turun ke Swan Pond
Happy dapat tengok Swan..tapi yang hitam ni cam tak femes sgt r
best giler dapat jumpa swan..aku teringin nak pegan tapi takut kena patuk..




No comments:

Post a Comment