Wednesday 4 February 2015

Get Free Ride With Uber...

Pada sesiapa yang ingin mendapatkan perkhidmatan pemandu peribadi secara percuma untuk pertama kali penggunaan dengan menaiki kereta yang exclusive dengan harga yang sangat berbaloi jom cuba dengan perkhidmatan UBER.

Perkhidmatan Uber sebenarnya lama dah femes kat luar negara cuma  baru sekarang diperkenalkan di Malaysia.Ianya menawarkan anda perkhidmatan seperti pemandu peribadi.Ianya sama seperti teksi dimana customer perlu download apps uber then sign out...pastu bila kita nak pergi mana2 hanya perlu PING and request driver di mana2 area berdekatan dengan kita.Ianya sangat mudah di gunakan dimana kita juga boleh check Fare Estimate before kita start booking.Ianya tak perlu bayar secara cash tambang akan terus deducted dari debit / master card kita..So di sini dengan menggunakan Uber dijamin tiada berlaku penipuan kerana harga fare based on system automatic mengikut distance.

Walaupun perkhidmatan Uber menggunakan kereta persendirian tetapi keselamatan penumpang tetap terjamin kerana setiap driver Uber berdaftar dan segala butiran pengenalan diri driver ada record.

Uber terdiri daripada 3 kategori boleh pilih mengikut bajet anda;

1) UberX - Toyota Vios,Nissan Almera,Proton Saga

2) UberTaxi

3) UberBlack - Toyota Camry, Nissan Teana, Honda Accord

4)UberSuv

5)UberLux - Mercedes

Fare Price dia boleh check kat sini FARE RATES...Serius murah 

Kepada sesiapa yang teringin nak naik kereta yang best lagi selesa siap dapat mineral water dengan harga murah pulak tu boleh yea booking personal driver anda..PING JER dimana lokasi anda nanti akan ada driver yang berdekatan akan pick up anda..

Ok kepada sesiapa nak dapatkan RM15 free untuk first time ride join under UBER/INVITE harus sign out under link saya kalau tak memang tak akan dapat if direct sign out kat offical/ apps dia...hanya invite friends sahaja layak dapat..Yang bestnya if kita rekemen kawan2 kita kalau kawan kita sign out under kita dapat Rm15 kawan kita pun dapat Rm15..

So sape pengguna tegar teksi ker,kereta rosak,nak pergi mana2 malas nak drive sendiri ker jom kita guna Uber sekarang!!!lagi best lagi berbaloi lagi selesa...



No comments:

Post a Comment