Tuesday 20 January 2015

Lelaki dia durjana - Part 2

Bersambungan dengan story entry aritu tak habis lagi kan pasal kawan aku tu lelaki dia yang agak2 gatal miang bajet hensem gengster and kaya la sangat..

So after kejadian aku dah tekad xnak jumpe her husband lagi tapi still akan go on berkawan dgn kawan aku tu..tapi aku akan rahsiakan perkara ni dari pengetahuan kawanku itu..biar la kisah ini menjadi rahsia agar hubungan mereka berpanjangan...betul ker tindakan aku ni..entah la xde idea better rahsia kan jer dulu...

Kalau ku ceritakan mungkin lagi teruk kot..bayangkan lah bertapa hancurnye hati kawanku itu bila dapat tahu dan mungkin akan menjejaskan perkahwinan dorang..malas la aku nak porak perandakan dah la ada dua anak lagi la camner kawan aku tu nak survive her life if something bad happend.
Lagi teruk lagi kan dah la kawan aku tu ada penyakit pelik yg selalu meyerang dia akan bakal kena operate dekat bahagian otak yang life 50% boleh hidup after operation.Buatnye aku cerita lagi stress slagi teruk sakit dia karang...ohhh dont tell her true story now not the right time...

Biar la dia sendiri yang tahu pasal kegiatan laki dia tu..Aku cuma berharap laki dia berubah n tak main perempuan dibelakang isterinye..

Aku pun tak tahu nak describe laki dia ni camner..dah la bini dia cantik giler serius memang cantik sangat lagi cam penyanyi noryn aziz badan lak memang mamtap yeke kot pakai Elken corset yang berharga 7ribu,aku rasa wife dia pu pun baik,penyabar tapi the reason hanye la becoz her wife sakit then x boleh nak beri layanan yang baik yang kononnye menyebabkan dia nak cari kepuasan kat luar..But why me??aku kan kawan wife dia..tergamak ker??tapi menang aku yang ada perasan sejak dari dulu lagi yg hubb ni cam ada something feeling kat aku sebab kadang2 tetiba comment kat fb aku ckp aku cute la..hahah aku ingat dia juz saje2 jer aku ingore jer la n sometimes aku perasan da way dia bercakap dgn aku cam lain macam lak..aku biasa r x suka fikir sangat if lelaki yang tetiba cakap2 cam nak goda2..

Hiss takut aku kalau la laki camni dia buat kat belakang aku camner la kan..YaAllah jauhkan la...Walaupun mulut aku selalu cakap kat laki aku yang aku tak kisah coz aku pun ada jer ramai laki lain yang minat kat aku  tapi sebenarnya memang aku xtak nak sangat benda ni berlaku..Lelaki sekarang bukan boleh percaya dari saje2 nak test market bila mengena melayan..eeiii so memang aku sangat alert dgn semua msg kat hp or fb aku akan pasti kan xde conversation dia dgn perempuan lain kalau mau aku mengamuk nak tengok..Satu jer aku cakap kat laki sekali kantoi dia pasal perempuan memang aku akan pergi tinggalkan dia and aku akan buat balik apa yang dia buat..Kalau rasa sayangkan rumahtanga lebih baik ko jangan buat..badai rumahtanga boleh dimaafkan tapi badai pasal perempuan..sorry to says..u can get out of my life...


No comments:

Post a Comment