Thursday 30 October 2014

Lelaki durjana dasar

Hello...

Nak story sikit pasal scandal2 ni..Ini happed pun based kpd pengalaman sendiri..
Aku ada seorang kawan baik dia sangat cantik persis artis Noryn Aziz xtumpah.Kulit putih gebu badan cutting moden even anak dah dua umur dah sekolah darjah .Menang dia seorang yg perfect,baik.

Kadang aku dtg lepak umah dia saje2.Suami dia pun aku kenal.borak2 dgn suami dia tanye kerja apa semua..so ku pun story r company wat construction n aku selalu tolong tender department untuk dpatkan project.Dan kebetulan pulak company dia pun ada job related project then suggest kat aku if aku boleh dptkan pertolongan rekemen kat bos aku utk project yang dah awarded.Aku pun ok lah sent me anything yg boleh aku proposed kat bos aku.

Nak dijadikan sebuah cerita hubb kawan aku tu wechart ajak kuar time tu aku kerja.SO di sbbkan aku ingat nak bincang about company dia yg nak purpose kat company aku pun agree la ajak kuar minum lepak2..Kebetulan dia kata nak jumpa orang kat Hotel Royal Chulan so aku pun buat x kisah la follow..aku pun follow ikut jer dia ingat nak g meeting room ker rupanye aku tengok sekeliling cam dah pelik..yelah kot kalau g hotel kalau dah pergi ke level yag banyak pintu of coz la bilik hotel.Then dia buka pintu aku pun cam serbasalah nak masuk ker tak nak ni cam lain macam jer aduiii sebabkan dia tu aku dah kenal n hubb kwn so aku pun tak lah berfikiran positif lagipun if anything happend aku fikir lari r penyelesaiannye..Dalam hati juga berdoa bnyk2 spy tak terjadi benda yang tak di ingini.

Aku pun melangkah masuk dengan perasaan biasa jer malas nak nervous sgt n duduk wat2 cam bodoh..Rupa2 perjumpaan tu ada udang di sebalik batu..Biasa r faham2 sudah apa lagi yang seorang laki nak if bawa g hotel..Tapi aku menolak dengan cara baik then aku cakap aku cakap masa kat Wechart juzt agree nak lepak borak2 makan2 jer aku tak tahu pun ur agenda nak bawa aku pergi check in hotel n agree to do something dgn u..wtf!! man langsung tak expected dia nak buat camni sedangkan niat aku cuma nak tolong dia rekemen kat company aku project yang dia nak offer tu jer n wlopun sebenarnya pada mulanya agak keberatan nak tolak sebab my frenz tu x join skali.

Puas juga lah dia pujuk aku dgn harapan dpt mecapai keinginan dia dgn puas juga lah aku menolak dengan baik.Aku cakap aku tak tergamak nak lakukan benda ni semua especially terang2 la aku ni bini orang n lagi satu lagi dia tu kawan baik aku punya hubby tak tergamak aku lagipun no points sbb bukannye aku ada apa2 feeling kat dia n xde apa2 hubungan yg special tetiba2 jer..Siap nak bagi 1 k kat lol..Shitt..ingat aku ni pelacur ker!!

Walaupun pada dasarnya memang aku tengah lack of money tapi fikiran aku masih waras masih kenal baik buruk haram halal.Aku ckp aku tak nak sbb aku rasa bersalah takut bala menimpa smua..
Memang dasar laki tu tak kenal dosa n selmber jer cakap xde apa2 balasan yg menimpa n benda ni for him x salah just nature n ingore jer..Kepala atok dah x betul..Malas aku nak layan aku minta di hantar aku balik for Now...dlm hati if dia nak paksa memang aku melawan dan lari tu jer option.Tapi aku bnyak berdoa dijauhkan..Alhamdullilah dia dgn kesal hantar aku pulang..

Tapi strategy aku baik sbb aku ckp baik n manje2 aku tak boleh sbb terkejut sbb tiba2 xde permulaan so no felling then aku cakap plz bagi change utk get ready n close with him first.Padahal mampus pasti aku nk jumpe dia mng tak la..1 n last we meet together without others..

Aku tanye kenapa tergamak nak wat A...(myfrenz) tu camtu??alasana dia A..selalu sakit n tak dapat puaskan dia..So aku pun cakap kalau camtu y me??he said becoz i dah pilih u n dari dulu i start suka kat u..LOL sedang jer kalau ko pilih maknanye ko harus dptkan lah..y not tak cari perepuan lain ckp dia x boleh sebab takde hti dengan ppuan lain..hiss dasar penipu ntah2 dah baper ramai ppuan ko tidur dsr muka tak boleh di percayai..

The aku cakap kat dia apa yang aku dpt after dis..Simply dia cakap dia akan komited ada aku..means that if aku n dia still on means dia akan komited dgn aku as his scandal la agaknye.Wtf!!

Continue to next part....

No comments:

Post a Comment