Monday 7 October 2013

WELCOME TO MY NEW BLOGEZZZ !!!

Hi peeps in da world!!! This is my new blog dulu ada blog tapi dah lama x jenguk tetiba tak boleh nak memerize apa dia nye idd/password so blog lama hanya terkubur di engine google untuk selamanya tak bertuan lagi kesian merempat di tepi jalan blog lama aku tu so pasni nak pasti kan sentiasa active and remind always forever..So now thinking to create this new one blog for mine..

Nak gak ada satu blog dalam hidup penting for me untuk masa depan anak/cucu/cicit tentang aku pada zaman dahulu kala.Lagi satu tujuan blog ini di create juga juga untuk meng 'share' kan apa-apa maklumat,petua,tips-tips yang dirasa kan berguna kepada sapa-sapa sahaja yang memerlukan.


Klo boleh nak wat blog ni jalan ceritanya lebih simple,fun,lebih padat dan lebih ceria tak mo lebih kepada personal life.Nak tulis info-info yang berguna yang dapat di sharekan kepada seluruh masyarat di dunia la kononnya..


Apa yg penting ianya adalah sbg medium utk aku simpan all sweet memories for my reference futhers and keep all my beautiful photos here..


Apa-apa pun ni blog aku so suka ati nak mengarut ke merepek apa ker klo tak suka boleh pangkah.Yang penting wajib ada blog dalam hidup ini utk suka2,kenangan,rujukan dan sebagainya.Aku kan rajin berceloteh n menaip n bergambar.


K pasni sapa kat luar tu nak tau pasal aku boleh lah buka internet and log on our website..u will get more details about me...sgt la manusia alam maya aku ni.









No comments:

Post a Comment