Tuesday 8 October 2013

Bank Job Offer

Aritu dapat call dari Public Mutual bank aku di shortlistedkan untuk attend interview as admin executive utk investment department...Wowowo!!bunyi menarik...Kerja Bank!! sape xnak??bodoh la klo ada orang yang tak nak..kankan tapi aku...???still tertanya2 nak ke tak nak??/yela kot aku ni agak bengap sikit dalam nombor2 ni kan di sebabkan aku wat salah abis company bangkrup...oh tidak takutnye nanti kena ganti mati aku..

Hisss aku nu mng fobia bila keje yang melibatkan main2 nombor ni..tp asal aku dapat yea?? sedangkan aku x apply pun lagi2 pangkat executive kalo bagi kerani boleh gak aku consider ni exec kot mesti nanti kerja pening kepala aku coz tak tau nak wat ape..ni mesti agensi pekerjaan yang match2 kan ikut qualification and experinced aku kat resume masa aku apply dulu.

Adoii xtau r nak g ke tak ni mesti susah interview dah la ada exam klo english tu still boleh jawap klo math buat soalan2 algebra mng sumpah aku tak boleh jawap lupa doh.

Mng dari dulu kekawan rekemen keje bank aku tak nak coz aku mng lembap thp slow giler dlm math ni klo org tanya soalan simple cm 12x5 pun aku boleh ambik masa utk berpkr tak pun sangup buka kakulator kat phone.

Dulu pun masa preggy 1st baby pun Maybank Etiqa suh datang interview banyak kali gak and last g juga r coz 3 kali janji tapi aku wat bodoh kali ke3 aku pg r walaupun aku yakin 100% tak kan dapat coz tgh preggy tp sebenarnya aku mng 100% dapat klo aku tak preggy time tu..

Tentang kerja bank yang aku tau;

  • banyak kerja xder life selalu kena stayback sampai malam
  • mng r gaji n benefit masyukk...tapi apa la guna nya klo busy giler

Apa pun aku masih lagi dok terpikir2 nak g ke xnak ada seminggu aje lagi masa sebelum date interview sampai..

Soalnya di sini mampu kah aku??

- perlu ambik challenging ker??perlu ikut capability ker??or kena grab opportunities


No comments:

Post a Comment