Thursday 24 October 2013

Tatapan buat anak-anakku

babe..i just nak hidup happy wif my family..espeacially want to give happiness to both my baby.Nothing can make me happy..only my lovely2 baby boy Aiman & Anaqi..even his dad also cant give me as much love n happiness to my life...

Mereka membuat aku tersenyum dan merinduinya setiap masa..aku tak tahu kalau aku hidup tanpa mereka..Aku berharap dapat memberi kasih sayang yang sepenuhnya aku aku terlalu ingin sentiasa bersama dia anak aku setiap masa.

Mama sangat sayangkan kamu berdua  dan berharap kasih sayang ini tak akan putus hingga mati..jangan ada yang memisahkan kasih dan sayang mama walaupun kalau suatu hari nanti jika mama tiada jodoh dengan ayah kamu mama tetap mahu mengasihi kamu sehingga akhir hayat mama.Mama berharap walau kamu dah dewasa berkahwin dan punyai anak nanti mama tetap mahu menyayangi kamu seperti mana sekarang mama meyayangi kamu..mama tak mahu berubah kasih sayang ini...

entry tiba2 terindukan anak time kerja...sobsob -_ - rasa nak balik sekarang..

No comments:

Post a Comment