Tuesday 29 October 2013

Mengintai mejenguk Blog Lama

Hushus cam tak percaya tapi harus lah percaya blog lama aku yang dah ku lupa ape dia punye id and password yang menyebabkan daku terpaksa buka ini belog baru lol.dia punya pageview dah 31386...pechhh boleh tahan since 2011 kot now dah 2 tahun lebih..

Kehkeh bila baca blog https://manjesayangkamu.blogspot.com malu kot aku macam kelakar pun ada...pehh mng aku rasa diri aku sungguh over nak mampus..biar la belog tu menjadi kenangan poyos aku dulu2..sekarang perlu focus dan beri yang terbaik untuk blog aku yang sekarang ni..tapi blog pada aku ada sweet nya tersendiri contoh dapat throwback pic2 lama serta info2 resipi masakan aku.

kalau ada yang tahu sila abaikan jangan baca..malu pada tuan punya blog dengan gambar2 lama yang hot bangat..gaya makeup dah kalah retis.pun ada..malu2 aku nak deleted k tapi apa kan daya id/password dah ku lupa...YA aku rasa malu gile kot..bila tengok pic lama aku...hummpp


No comments:

Post a Comment