Wednesday 25 February 2015

2 days ago Happy Chinese New Years 2015!!!!

Ok entry baru nak up setelah seminggu berlalu....
Story nye memang special that why nak update sebab benda2 manis kena la simpan for sweet memory...Blog kan untuk yang sweet and pahit taknak kongsi.

Tahun ni second time celebrate Gong Xi Fa Cai kat company aku...
Cam last years banyak dapat hamper and suppliers bagi limau tapi tahun ni kurang sikit,limau pun dapat 2 kotak jer...

Tapi yang bestnye tahun ni ada satu suppliers tu baik giler dengan aku siap bagi angpow nilai dia besar babe...pastu ada yang bagi aku sekotak limau ni yang untung kalau baik dengan suppliers sumpah dorang tak kedekut pun...

Lagi best lagi,cam tak sangka lak tahun ni dapat hamper dari boss yang wat W-Hotel,KLCC tu...Wahh padahal tak ada apa2 urusan pun kerja dengan dia tapi boleh dia bagi aku hamperand only a few staff yang dapat...wahh so lucky..

Lagi triple kali best bonus 2 bulan + sebulan gaji...aduh pengsan and teruja giler bila check acc standard chartared wahhhh banyaknye dapat.

1st time dapat hamper barangan cina cap ginseng



semua hampers dibuka untuk di agih2 kan

Ni boss besar aku bagi...aku sorang jer dapat lain semua jeles..

Hadiah hamper dilucky drawkan kpd semua staff



suppliers aku yang paling ngam bagi aku limau..
aku sorg jer dapat..


sessi pengollect hadiah masing2

Ni boss HR bagi aku angpow


Dapat bonus terus rajin bekerja...
CNY tahun sungguh bermakna bagi aku sebab sangat murah rezeki and banyak ong...Bertuah sangat dapat bekerja dengan orang cina yang dorang ni tak pernah kedekut lagi dapat boss yang adil setiap hampers dapat di sharekan kepada semua staff untuk merasa...

Ok dengan hati yang gembira ni saya ingin mengucapkan Happy Chinese New Years to All Staffs and all chinese friends....


No comments:

Post a Comment