Friday 10 January 2014

Penat melayan lelaki miang

yeaaa aku dah start bosan keje sini...bukan sebab stress gan keje tapi stress gan lelaki2 miang kat sini...
Yelahh rasa terganggu kot..hisss dorg ni aku juz layan sbg kawan jer boleh lak nak feeling bila ckp i oredy married cant disturb me look another single gurl tapi tetapi xfaham2...macam r kat Malaysia x de ppuan cantik lagi..hussss...ni yg susah gan lelaki bila wat baik ni jadi nya baik aku meyombong and tak bertegur sape..lg selamat agaknye...

Sampai satu tahap korean guys ni dia kena g transfer kat Johor pastu ada sanggup nak buka bisness utk aku yg income boleh dpt dalam estimateted di 100 k sebulan as long as aku follow suka2 dia.Aku cakap kat" if i follow u to Jb u will see on the news paper "one women will killed with 14 cuts"...haha

Ayooo...lagi paling best siap bagi aku shawl silk from Korea huahua and treat lunch tau...hemmppp aduhh payah2 begini..last dia nak pegang tangan aku then aku warning dia..if u did like that again i wont talk and friend wif u anymore" u know i have my dignity i must respect me if u want to friend with me"...huaaa ni aku x gtau laki aku lau tak sah kena behenti kerja..so rahsia kan if dia lebih2 tahu la aku nak wat...i dont care eventhough u r Project Director. ada I.R ker kalau aku dah sakit ati ambik penampar satu.

k nak blik hubby dah tunggu kat bawah..

No comments:

Post a Comment