Wednesday 18 December 2013

Jalan-jalan pergi shopping

Lai lai nak citer kisah lambat siar iaitu cerita jalan-jalan pergi shopping..weekend ni my bro dtg melawat suddendly my mom ajak jalan2 sekali jadi bawa la semua angkatan tentera darat dan laut.Umpama kambing terlepas kandang pabila anak aku + anak abang aku 2 orang bila dorang dapat keluar berjalan punya excite penat nak kejar satu mall penat deh..my sis in law ajak pergi UNITAR ada karnival katanya jadi memandangkan smlm laki aku bagi duit seribu kat aku jd lebih teruja nak ikut sedang before ni aku jarang follow bila dorang ajak keluar...al maklum la poket tgh penuh...maka ni la time nak kering kn sedikit demi sedikit duit poket laki ku...dengan hasutan setan lalu aku hanyut menghabiskan duit beli barangan yang langsung tak pernah nak terpikir beli dalam hidup aku iaitu...product kecantikan simplysiti...bukan aku pandang rendah pada keluaran syarikat Siti Nurhaliza tetapi bagi aku product dia boleh tahan gak mahalnye so daripada aku beli product dia yang seakan harga product berjenama loreal baik aku beli loreal jer lagi puashati..bukan sbb aku tak support product Malaysia tapi aku sebenarnya tak mampu lol..product siti x mampu product elizabeth mampu lak pulak...humpp tu dulu nook time bujang now da ada anak nak beli makeup berjenama kena tunggu sales lol...so dpt la satu gincu,eyeliner and mascara and beberapa face care cream dari Simplisiti..

Hiss sejak keje hobi aku shopping memanjang lagi2 hujung tahun chrismas sales last week baru shopping kat avon wat sales gak aku klo avon ni product dia yang aku suka iaitu bras jer lipstick ker or other beautycare x berapa suka sangat la dapat la borong beberapa bra dari avon (jenama tu jer la yg termampu)yg penting sedap and selesa pakai dan tahan lama lol kan kan...tapi beli gak satu lipstick avon coz dapat harga RM3 dari RM20 sape nak kan...

K la yg penting duit pun da melayang...ape pun da tak boleh tapi pengajaran memang tak penah kenal erti serik pun..wanita and shopping memang tak dapat dipisahkan!!! itu fact k.

Dan pula mak aku gila sangat nak pergi genting highland aku bosan kot mana taknnye time muda2 almost everymonth naik genting now dah jemu so nasihat pada pada belia time muda2 jangan kerap naik genting if nak dating nanti cepat jemu bila family ajak holiday..nak bercinta klo nak cari tempat romantik pergi r naik kota kinabalu baru gempak...perghh aku pula yg bosan dikala terpaksa meneman anak aku Aiman naik keretapi la,kuda la hummmpp layan kn jer..

Apa yg kelakar Anaqi and Aiman memang lemah semangat cam mak dia tido ajer terus menjerit  kuat2 mengigau kena kaco hantu genting mati eksiden agaknya...hummmp

No comments:

Post a Comment