Friday 27 December 2013

Dont Disturb me guys!!

aku rasa tp bukan kerana hanya rasa tapi memang macam betul2..aku ni kat office kat macam ada orang suka kat aku jer...2 orang sekali gus kot...ayooo manyak dasyat..

bukan nak perasan tapi aku tahu lah dari gaya2 biasa r lelaki suka nak mengatai..sebenarnya x kisah lah kot dah nama lelaki memang suka test perempuan kan kan...tapi masalahnye WHY me??? i wife orang ma...ada ramai gurl2 yg bujang kat office ni..

Susah kan bila kita diam tak bergaul kata sombong bila kita peramah orang nak ambik kesempat..aku ni bukan jenis sombong lagi2 gan kawan satu office mesti r kena bergaul kan..hummpp apa pun aku layan dorang pun as officemates xpernah lebih2,xpenah mengada2.x faham la...

Sebab apa aku ckp yang dorg ni nak mengorat aku...salah satu sebabnye... dorang asyik dok mengushar aku x habis asyik2 nak lunch nak belanje lagi asyik2 puji2 cantik la asyik2 bercakap2 romantik gan aku la...n setiap hari wajib2 nak datang kat tempat aku borak2 la...paling ketara an obius ialah pandangan dan jelingan kat aku tu yang tak tahan...baik muda mahupun terlalu tua...ayooo manyak susah la ini macam i mau keje asyik2 kena kaco gan lelaki..

Hai Encik Abang i sudah berpunya...jangan ganggu i la...walaupun u olls gaji besor nak dekat 11k sebulan dan pangkat pun beso tapi ingat2 la xkan bini orang punya u mau kaco...tabur la duit u kat ppuan lain not me ya......

No comments:

Post a Comment