Thursday 10 October 2013

My work station is my entertaiment station

Hola My workstation sangat la cantik and class..bcoz walls dia semua cermin yang boleh nampak other office.Lau tengok bawah mng gayat.So far my table no pc kesian lol 1st keje xde pc tp dunt worry akan ada coming soon coz dis company baru pindah 100% tak fully complete n signboard company pun x pasang lagi.Hope pantas2 la mereka provide pc to me coz aku dah malas nak jinjing my own laptop everyday.

Kerja aku buat masa ni hanya dok menghadap laptop and melayari internet..xder keje langsung da rasa cam makan gaji buta yang di bayar Rm8 sejam kerja 8 jam sehari seminggu 5 kali...bayangkan lah untung tak untung aku skrg ni..tp jgn gembira sangat mane tau pasni dpt bnyk keje pstu malas2 tehn cabut..amoi jgn bagi i keje banyak nti i merajuk u all gak yang susah coz i ni pekerja yang berkaliber tau..

Meja mesti nampak banyak benda baru
nampak cam banyak keje

At front Office

Humpp itu lah rutin aku sebagai recp + Admin Assis.Sebenarnya nak apply receptionist jer xnk cum admin coz xnak wat keje lain nak angkat phone and transfer jer tp bila dapat offer letter ada lak cum admin assist.coii tol.aku baru nak keje yang relax2 jer xnak pening2 wat keje...Yelah nok dah bertahun tak keje rasa cam dah hilang semua skill2 aku dah rasa cam fresh graduated..serius nak fax pun x reti hehe..

No comments:

Post a Comment