Thursday 10 October 2013

Bata Sales Oct 2013

Memandangkan aku bekerja di Menara Bata kat ground floor office aku Bata ada buat wholesales clearance stock untuk all branded shoes from Bata..So aku pun borong juga tapi tak banyak coz menang dah banyak kasut.Dpt la beli satu kasut Primavera dari harga RM129 dpt RM... cer teka???jengjeng jangan x pecaya and jangan jelous aku dapat hanya RM10 tu pun sebab last pair..huhu rezeki2 n beli satu kasut sport untuk Aiman.

So sape-sape peminat kasut Bata boleh la datang cepat sementara ada lagi sales ni.Sales starts bermula 27 September until 13 October 2013,dari pukul 10 pagi sampai 8 malam bertempat di Menara Bata,PJ Trade Centre Jalan PJU 8/8A,Bandar Damansara Perdana...Landmark dia klo dari Ikea/The curve tu then terus ke Pencala link highway akan nampak Menara Mustafa Kamal sebelah tu la Menara Bata tp sebelum tu masuk kiri jangan terlepas straight ke flyover lak.

Selain dari jenama Bata ada lagi jenama lain cam Primavera,Marie Claire dan lain2 yang aku x berapa ingat. ada kasut untuk lelaki,perempuan,kanak-kanak dan mak2 yang tengah nak cari kasut sekolah baru untuk anak-anak pada tahun depan boleh la beli sekarang coz harga dia murah2 aje RM15.Jadi cepat2 lah datang yea coz Bata tu kasut jenama terkenal dah lah harga sebenar dia mahal sebab Bata adalah kasut yang sangat qualiti dan tahan lama.I luv Bata..coz kasut dia sangat comfort dan tahan lama serta design yang simple.

Paling best ada kasut yang dijual dengan harga semurah RM5 dari Marie Claire tu nookk kelasss..aku nak beli tapi xde size sungguh kecewa cantik tu nokk.

lailailai bfore yang cantik hbis

No comments:

Post a Comment