Thursday 10 October 2013

About Me and Family..

Animated Hi Aku adalah seorang ppuan yang masih young tapi lagi berapa tahun da nak abis tempoh expired 20 an
 (*´д`*)x suka x suka hummp biar umur meningkat asalkan pemikiran still young man..

Still 'Marriage'under construction ada 2 babies boy yang macho giler ≖‿≖

.Satu nama Aiman Haiqan-bpk n nenek dia yang bagi lagi satu Anaqi furqan Rizqin (yang ni aku yg bagi sedap kan..)

Hubby ku Mohd Azizul Abd Aziz umur agak tua cikit da 30 an.Rupa dia boleh la not bad cam Johan Raja Lawak..heheh tp hensem lagi huby aku


Ada 3 adik beradik yg sama makbapak n + 2 adik perempuan yang lain mak.Mak and ayah aku dah divorce mak aku pun dah kawin lain.So aku ada 2 bapak 2 mak + 1 bapak mertua n 1 mak mertua.


Kakak aku bernama Norhidayu.Umur rahsia kena tanya tuan punya body, bercarrier sebagai penggangur yang sangat berjaya kerana dah success menganggur lebih dari 3 tahun wlopun seorg degree holder.Belum Kawin tapi dah ada bf.Bf dia engineering pak arab so xde hal bf boleh sponsor dia and hidup lebih luxury dari orang yang berkerja,x kerja pun mampu pakai beg GUCCI berharga 2k and coming soon on December ni dia plan nak pergi melancong ke europe nak ajak aku konon la cam aku ni banyak duit.Soal kawin jangan di tanya kata nya 'Rahsia Allah'.Belum seru and banyak halangan yang orang xtau (nak wat camner bf jauh sgt).For temporary dia lah baby sitter untuk anak2 aku.


My bro lak seorang polis berpangkat Sarjan kat Bukit Aman tapi dia tak suka keje kat situ coz giler babis pressure tahap meroyan orang Bukit Aman.Dah Kahwin and wife dia kerja kat Petronas Twin Tower gan syarikat Petronas gak.They all punyai 2 anak 1 ppuan n 1 lelaki hari ini bakal dapat lg satu coz wife dia on the kat labour room.Hope both mama and baby everything going fine.


2 lagi my lil sis tinggal kat hulu langat anak bapa aku dengan his new wife.Masih bersekolah rendah and ada lagi satu adik mak aku bela since her baby dia tu kira cousin aku lah sebenarnya nama Natasha Aleya baru darjah 5 kulit putih rambut kerinting mengerbang cam langsuir.Dia ni budak malas sekolah bab2 nak memonteh sekolah ada jer alasan suka merayap xreti duduk umah tahu main 24 jam.Hari2 dia kena marah dengan mak n kakak aku coz selalu wat silly mistake n same mistake tapi nasib baik masih ada satu bende yang menbanggakan tentang pencapaian sukan dan kokurikulum yang amat memberangsangkan dia iaitu dia amat active dalam bidang tersebut wlopun dia malas belajar n lemah dalam akademik.Terbaru  habis semua 1st place dia sapu dalam acara lumba lari..dia menang1st place dalam acara lumba lari 100m,200m,2 x 200m and 4 x 100m..perg banyak bawa balik madel and thropy..Syabas..syabas pasni jangan lari rumah sudah..jadi pelari untuk negara bagos..


K that all story about me and family (✿◠‿◠)...next time ada masa aku story lagi..

No comments:

Post a Comment